Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
116

Over ons

Na vorig jaar verslaafd te zijn geraakt aan mooie reizen, heb ik besloten nog eens terug naar Azie te gaan. Dit jaar gaan we met zijn tweeen, Roy en ik. We vertrekken 1 oktober vanaf Dusseldorf, via Berlijn naar Bangkok om daar nog het vliegtuig naar Luang Prabang in Laos te pakken. Daar zal ons avontuur van uiterlijk 2 maanden beginnen.

Over onze reis

Wij zijn van plan om in 2 maanden Laos, Cambodja en Vietnam te verkennen. Natuurlijk weer met een backpack. We hebben niks geboekt of besproken, gewoon weer op de bonnefooi. De vraag is natuurlijk of we Vietnam wel helemaal kunnen zien. Dit is namelijk het laatste land wat we van plan zijn om te bezoeken, en het is natuurlijk wel de bedoeling dat het vakantie blijft, dus dat we lekker relaxed gaan rondtrekken. Via deze site houden we jullie als het goed is op de hoogte van al onze avonturen daar in het mooie oosten.

Bezochte landen

Wij hebben 21 landen (9%) bezocht:

België, Bulgarije, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Luxemburg, Malta, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slowakije, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk.